مشکل خرید بسته در همدم حل شد!

یک دقیقه
مشکل خرید بسته در همدم حل شد!
همدمی های عزیز سلام

طی هفته گذشته متاسفانه به علت پاره ای از مشکلات درگاه پرداخت همکار در سامانه همدم، متاسفانه امکان خرید بسته در اختیار شما عزیزان نبود.

همکاران فنی ما پس از تلاش های فراوان سرانجام امروز  موفق شدند درگاه جدیدی را جایگزین کنند و امروز سه شنبه از ساعت 17 امکان خرید بسته دوباره فعال شد.

از صبوری شما عزیزان طی چند روز گذشته تشکر می کنیم و همراهی شما را که صبورانه در کنار ما هستید ارج می نهیم.

پست‌های مشابه

نظرات کاربران

محمد

سلام وقت بخیر من روی گزینه ی افزایش اعتبار برای شارژ کیف پول،کلیک میکنم،ولی امکانی برای شارژ فراهم نمیشه،لطفا راهنمایی کنید

کارشناس

سلام وقت شما هم بخیر 🌸 لطفاً با پشتیبانی تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتون کنن و مشکلتون سریع‌تر برطرف بشه. شماره تماس پشتیبانی: ۰۲۱-۹۱۰۰۲۲۱۹ (در ساعات اداری پاسخگو هستند)

سپیده

چه جوری باید بسته خریداری کنیم من هرچی میزنم ارور میده

کارشناس

سلام 👋 برای خرید بسته در اپ همدم، مراحل زیر رو انجام بدین: 1. وارد اپلیکیشن همدم بشید. 2. پایین صفحه، وارد بخش «همدم‌یاب» بشید. 3. روی گزینه «بیشتر» بزنید. از اونجا می‌تونید بسته مورد نظرتون رو انتخاب و اقدام به خرید کنید. 📌 اگه موقع خرید با ارور مواجه می‌شین: 1. اینترنتتون رو چک کنین (ترجیحاً از فیلترشکن استفاده نکنید). 2. اگه بازم ارور داد، حتماً با پشتیبانی همدم تماس بگیرید تا دقیق راهنمایی‌تون کنن. 🟢 شماره پشتیبانی: 021-91004848 داخلی 1 (در ساعات اداری)

هاوژین

چرا من هیچ گذینه خرید بسته نمیبینم کدام قسمت است؟

کارشناس

برای خرید بسته در اپلیکیشن همدم: 🔹 وارد بخش همدم‌یاب بشید 🔹 وسط صفحه، زیر نمایه شخصی، گزینه "بیشتر" رو انتخاب کنید 🔹 بعد از اون، وارد قسمت خرید بسته بشید و بسته مورد نظرتون رو انتخاب کنید اگه باز هم مشکلی بود یا گزینه‌ها رو ندیدید، پشتیبانی همدم می‌تونه به‌راحتی راهنمایی‌تون کنه 🌿 موفق باشید!

محمد

سلام یک هم نفس میخام

محمد

قسمت خرید بسته توی نسخه تحت وب کجاست من پیداش نمیکنم

کارشناس

سلام دوست عزیز. بعد از تایید مدارک، میتونید از طریق دکمه ی انتخاب گزینه های بیشتر بسته خریداری کنید.

برای ثبت نظر و امتیازدهی، می‌توانید از طریق اپلیکیشن همدم اقدام کنید.