loading

چرا درخواست ورودی ندارم؟

post-cover

۱) خودتان درخواست ارسال کرده‌اید


اگر برای شخصی درخواست ارسال کرده باشید، قسمت درخواست‌های ورودی شما تا زمانی که این درخواست فعال باشد، غیر فعال خواهد بود. بعد از لغو درخواست توسط شما یا رد آن توسط طرف مقابل، درخواست ورودی به این شرط که توسط طرف مقابل لغو نشده باشد به شما نمایش داده خواهد شد.

۲) در حال آشنایی هستید 🥰


چنانچه با شخصی در حال آشنایی باشید، امکان بررسی درخواست‌های ورودی و یا مشاهده پیشنهاد‌های جدید را نخواهید داشت. اگر در بخش همد‌م‌یاب شما فقط یک مورد نمایش داده می‌شود که امکان رد کردن آن را ندارید، در حال آشنایی هستید.

۳) پروفایل‌تان تایید نشده


امکان دارد بخاطر عدم تایید مدارک و یا آزمون درخواست ورودی نداشته باشید، تایید مدارک از طریق پیامک به شما اطلاع داده می‌شود و در صفحه اصلی همدم یک تیک جلوی اسم شما نمایش داده می‌شود، اگر از وضعیت یا علت عدم تایید پروفایل‌تان اطلاع ندارید، از بخش پشتیبانی موضوع را پیگیری کنید.

۴) مورد متناسب وجود ندارد


احتمال دارد به دلیل رد کردن تمامی پیشنهاد‌های متناسب توسط خودتان، سن، شهر و ... افراد متناسب با شما در حال حاضر در همدم وجود نداشته باشند، روزانه افراد زیادی در همدم ثبت نام می‌کنند، با بررسی همدم در باره‌های زمانی مختلف می‌توانید افراد متناسب با خود را پیدا کنید.

 

همدم را در اینستاگرام دنبال کنید:

همدم را در اینستاگرام دنبال کنید